
Reporting Expert
- Jelentkezési határidő: 2022-06-01
- Rugalmas
A United Call Centers minőségi call center szolgáltatást nyújt hazai és nemzetközi partnerei részére az ügyfélszolgálat, az ügyfélkezelés, az értékesítés, illetve az ezekhez kapcsolódó üzleti tevékenységek területein.
Ha van tapasztalatod reporting területen és szeretnél egy nagyszerű csapat tagja lenni, ahol napról napra fejlődhetsz és új kihívásoknak tudsz megfelelni, Téged keresünk!
A United Call Centers Kft. várja új munkatársát Reporting Expert munkakörbe!
Milyen feladatokra számíthatsz:
- kampányok koordinálása statisztikai adatok alapján
- teljesítménymutatók nyomon követése, esetleges javító intézkedések kidolgozása
- folyamat hatékonyság és teljesítmény elemzések készítése
- adatbázisok kezelése
- reporting kimutatások elemzése, vezetők felé való továbbítása
Szükséges tapasztalatok, készségek
Miért jó nálunk dolgozni:
- egy szuper pozitív csapat része lehetsz, ahol segítik a munkádat
- tréningjeink során szakmai ismereteidet folyamatosan bővítheted
- fix munkaidőbeosztást biztosítunk, irodai munkarendben
- egy innovatív környezetben hosszútávú lehetőség vár Rád
Nálunk lehetőséged lesz:
- előre tervezni, rugalmas munkaidőbeosztással
- hétfőtől péntekig tartó munkarendben dolgozni
- hozzájárulni a kollégák napi szintű munkájához, munkájukat segíteni
- támogató közegben folyamatosan fejlődni
- sikereiddel, szakmai tudásoddal karrieredet folyamatosan építeni
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
- kiváló szóbeli és írásbeli angol nyelvtudással rendelkezel
- felsőfokú Excel ismereted van
- legalább középfokú végzettséged van
- előny Power Bl ismerete
- logikus, problémamegoldó gondolkodás jellemez
- gyorsan tanulsz, motivált, pozitív és lendületes vagy
Van már fiókja?
Amennyiben korábban már jelentkezett hozzánk valamelyik állásra, lépjen be a jelentkezéshez
BelépésNincs még fiókja?
Amennyiben korábban még nem jelentkezett hozzánk, regisztráljon a jelentkezéshez.
Regisztráció